blog rowerowy

avatar Zetinho
Rellingen

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

MBike Renegade DSX 9248 km
Kelly's Salamander 13536 km
Lapierre Sensium 100 10256 km
Kettler Racer GT 1050 km
MBike Renegade 0.6 2378 km

Wykres roczny blog rowerowy Zetinho.bikestats.pl

Mazovia MTB Marathon - Finał Nowy Dwór Maz.

Niedziela, 7 października 2012 | dodano: 16.10.2012Kategoria Trening, Zawody MTB
KOW: 530 (7)

Maraton w NDM był moim ostatnim startem w tym sezonie.
Nie był to wyścig o przysłowiową pietruszkę ponieważ miałem jeszcze teoretyczne szanse na awans w generalce FM3 na miejsce 5 ale również mogłem spaść na miejsce 7. W sumie miejsce 5 a 7 czy robi jakąś różnicę? DLa mnie chyba tak :)

O samym wyścigu nie mogę napisać coś siekawego bo trasa to po prostu jazda na blacie i na kole inncyh zawodników. Ale zawsze to kolejny ""trening" jazdy po zmianach.
Pierwsza część wyścigu to jazda nie do końca na pełnych obrotach gdyż nie chciałem się zagotować. I tak też nagle wyprzedził mnie Siwy, którego na początku nie poznałem ale moje wahanie trwało dosłownie kilka sekund. Przywitaliśmy się po czym Siwy ruszył do przodu.
W drugiej części przyspieszyłem naciskając mocniej na korby bo noga podawała dobrze. Na wale jadąc w kilkusosonowej grupce kilkukrotnie próbowałem szarpac i nadawać mocne tempo chcąc przeskoczyć do kolejncyh zawodników będących w zasięgu wzroku. Tak też doginiłem Siwego, który chyba się nie spodziewał że mnie jeszcze zobaczy na trasie :). Potem juz do końca jechaliśmy ponownie w kilku dając mocne zmiany.
Na końcówce kilka słów z Siwym i upewnienie się, że nie jedzie w tej samej kategorii co ja :) Tak też było, zatem nie walczyliśmy między sobą :)
Dojechałem do mety na przyzwoitym miejscu w kategorii.

Tak więc po tym ostatnim starcie pozostałem na 6 pozycji w klasyfikacji generalnej FM3. Mam z teego całkiem sporą satysfakcję bo ten wynik nie przyszedł łatwo i kosztował trochę wysiłku.

Dystans: 35km
Czas: 1:16:27
Fit M3 – 9/120
Fit Open – 31/350
Czas zwycięzcy kat. na dystansie Fit: 1:12:06
Fit FM3 Generalna: 6/567

Rower:MBike Renegade DSX Dane wycieczki: 35.00 km (35.00 km teren), czas: 01:16 h, avg:27.63 km/h, prędkość maks: 42.90 km/h
Temperatura: HR max:194 ( 93%) HR avg:181 ( 87%) Kalorie: 1442 (kcal)
Linkuj | Komentuj | Komentarze(6)

K o m e n t a r z e
dzięki Brat :)
Zetinho
- 15:21 niedziela, 21 października 2012 | linkuj
Jeszcze raz Gratulacje.
Nielat
- 09:35 piątek, 19 października 2012 | linkuj
Dzięki Panowie :)
Nie ukrywam, że mam jakąś tam satysfakcje z tego wszystkiego :)
Zetinho - 06:55 czwartek, 18 października 2012 | linkuj
Troche za dużo fajnie mi tam wyszło, ale jem obiad i piszę - jak widać multitasking mi nawala ;)
siwy-zgr
- 13:32 środa, 17 października 2012 | linkuj
Gratsy! :) Zmotywowałeś mnie do napisania opisu. Wieczorem usiędę z piwkiem i coś naskrobię ;) A wracając do wyścigu, to bardzo fajnie było spotkać znajomą twarz i z kimś jechać. Obawaiłem się, że będę cały wyścig jechal sam, a tu taka niespodziewajka :) Fajnie, że oboje się nakręcaliśmy do działania i szybszej jazdy. Pozdrower :)
Gratuluję Arek, to wielki sukces 6 miejsce w TOP 10 klasyfikacji generalnej. Należało się i życzę Ci za rok jeszcze lepszych wyników !!!
serav
- 11:56 wtorek, 16 października 2012 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa epeza